Форма входа

Социальные закладк

Плейер

Поиск

Праздники дня

Youtube

опрос

Оцените мой сайт
Всего ответов: 3

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0




Понедельник, 25.11.2024, 04:52
Приветствую Вас Гость | RSS
Мой сайт
Главная | Регистрация | Вход
Каталог статей


Главная » Статьи » Мои статьи

Аттестация: ОценкаРаботыУченикаЗертхана
Оқушының жұмысын бағалау критерийі мен рубрикаторлары.                                                      7 «а» сынып оқушысы   Жүнісова Әселдің зертханалық жұмыстарын бағалау
Зертханалық және зерттеу жұмысының жалпы кртерийлері
Критерий     Мазмұны
D (6 max)
Ғылыми зерттеу
      Оқушы мұғаліммен біріге отырып зерттеу мәселесін айқындайды, мақсатын айқындайды, зерттеу әдісін анықтайды, өз әрекетін   жоспарлайды, өз бетімен қорытынды жасай алады; мұғалімнің көмегінсіз алынған нәтижені бағалайды;   
E (6 max)
Ақпаратты өңдеу     Оқушы берілгендерді қажет болған жағдайда ХБЖ-не келтіре отырып дұрыс жинақтай әрі жаза алады, берілгендерді схема, кесте түрінде жүйелей алады,   нәтижені  өз бетімен сараптай алады және қорытынды жасайды.
F (6 max)
Эксперимент жүргізу     Оқушы зертханалық құралдарды дұрыс қолдана біледі, бақылаулар мен өлшеулер кезінде техника қауіпсіздігін сақтай отырып өз бетімен қажетті нәтижелерді алады. Басқа балалармен де тиімді жұмыс жасай алады, эксперимент жүргізгенде өздігінен орындай алады, яғни, жекелей де жұмыс жүргізе біледі   
Зертханалық жұмыс №1:Өлшеуіш цилиндрдің немесе мензурканың шкала бөлігінің құнын анықтау, сұйықтың көлемін анықтау
№    Критерийлер    Дескрипторлар    Бағалау шкаласы, ұпаймен
1
    E (6 max)
Ақпаратты өңдеу    Зертханалық жұмыстың мазмұнын өз бетімен оқып, танысады    1
        Құрал-жабдықтарды тани біледі, суретте немесе схемада көрсетілгендей етіп құралдарды орналастыра  немесе құрастыра біледі    2
        Жұмыстың орындалу тәртібін сақтай отырып, мұғалімнің көмегімен жұмысты орындай алады    3
        Жұмыстың орындалу тәртібін сақтай отырып, мұғалімнің көмегінсіз орындай алады    4
        Қажетті сызба немесе схема, суретін өз бетімен сала біледі, қажет болса график тұрғыза біледі    5-6
2    F (6 max)
Эксперимент жүргізу    Техника қауіпсіздігі ережелерін үнемі сақтайды, мектеп мүлкінің бүлінуіне жол бермейді    1
        Анықтауға тиісті физикалық шаманы есептеу формуласын өзі жазады немесе қорытып шығарады    2
        Формулаға қойып математикалық есептеулерді дұрыс жүргізе біледі    3
        Есептеулер нәтижесін кестеге жазып, қорытындыны өз бетімен жасай алады, физикалық сөйлеу қоры жеткілікті деңгейде    4
        Бақылау сұрақтарына дұрыс жауап бере алады    5
        Өз бетімен жеке немесе жұптық жұмыс түрін орындай алады    6

Рубрикатор

Критерий

      
Тексерілетін элемент    Тексерілетін элементке қойылатын ұпай    Тапсырма берілетін ұпай
D (9max)
Ғылыми зерттеу
      Оқушы төмендегілердің ешқайсына жетпеген     0    8/9
    Оқушы жұмыстың мақсатын анықтады    1   
    Оқушы болжам ұсынды    1    
    Керекті құралдарды дұрыс жазды    1   
    Оқушы жұмыс барысын дұрыс жазды    2   
    Мензурканың бөлік құнын дұрыс анықтады    1   
    Оқушы экспериментті дұрыс жүргізді    2   
    Оқушы аспап қателігін  дұрыс тапты    1   
F (6 max)
Эксперимент жүргізу     Оқушы төмендегілердің ешқайсына жетпеген     0    3/3
    Оқушы кестені дұрыс толтырды    2   
    Оқушы жұмысқа дұрыс қорытынды жазды    1   
Барлық ұпайы мен бағасы   
60 -74 % - «3», 75 -8 9 % - «4», 90-100 % - «5»                                                                                                  0-7 ұпай  «2»          8 ұпай «3»     9-10 ұпай  «4»     11-12 ұпай «5»   
    11 ұпай    11/12
«5»
 
Зертханалық жұмыс№3: қатарлар әдісімен кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау жұмысына рубрикатор

Критерий   
Тексерілетін элемент    Тексерілетін элементке қойылатын ұпай     берілетін ұпай




D    Оқушы төмендегілердің ешқайсына жетпеген     0   


9
    Оқушы жұмыстың мақсатын анықтады    1   
    Оқушы болжам ұсынды, яғни, нәрсенің өлшемі мөлшермен қанша болатынын алдын –ала болжап айтты    1   
    Керекті құралдарды дұрыс жазды    1   
    Оқушы жұмыс барысын дұрыс жазды    2   
    Сызғыштың бөлік құнын дұрыс анықтады    1   
    Оқушы экспериментті дұрыс жүргізді    2   
    Оқушы аспап қателігін  дұрыс тапты    1   

Е    Оқушы төмендегілердің ешқайсына жетпеген     0   
3
    Оқушы кестені дұрыс толтырды    1   
    Оқушы жұмысқа дұрыс қорытынды жазды    2   
Барлық ұпайы мен бағасы   
60 -74 % - «3», 75 -8 9 % - «4», 90-100 % - «5»                                                                                                  0-7 ұпай  «2»          8 ұпай «3»     9-10 ұпай  «4»     11-12 ұпай «5»   
    11 ұпай    11/12
«5»
Оқушы ерекшеленіп боялған бөліктен басқаны орындаған. Екі жұмысы да «5» - ке бағаланды. Себебі, мына рубрикаторлармен тексеру барысында ғана емес, сыныпта жұмыс жасау кезінде де бұл оқушы жоғарыда көрсетілген жалпы  критерийлерге сай жұмыс жасай білді.

Категория: Мои статьи | Добавил: Сауле (25.02.2012)
Просмотров: 652 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:

Байсеитова Сауле Шакеновна