59- сабақ. 7-сынып. Сабақ жоспары
Тақырыбы: Табиғатта және техникада кездесетін жылдамдықтар. Мақсаты: Табиғатта және техникада кездесетін жылдамдықтардың түрлерін білу Міндеттері: жылдамдық туралы білімдерін жетілдіру, салыстыру, оның табиғат пен техникада орын алуы туралы білімдерін дамыту Типі: білімдерін кешенді қолдану Көрнекілік: презентация
Барысы: Ұйымдастыру, өткен материалды еске түсіру, жаңа тақырыпты өту, бекіту, қорытындылау, үйге тапсырма беру
Еске түсіру сұрақтары: , 4.жылдамдық, анықтамасы мен анықтамаға сәйкес өрнегі, жылдамдықтың формуласының геометриялық мағынасы.жылдамдықтың графигі 5.бірқалыпты қозғалыс, шарты, ондағы жолдың формуласы, 6.жолдың формуласының геометриялық мағынасы, 7. координаттың теңдеуі, координаттың уақытқа тәуелділік графигі. 8. Бірқалыпсыз қозғалыс, оның орташа жылдамдығы. 9. Дене уақыттың 1- жартысын, уақыттың 2- жартысын деген есепте орташа жылдамдықты табудың формуласы. 10. Дене жолдың 1- жартысын, жолдың 2- жартысын деген есепте орташа жылдамдықты табу формуласы. 11. Координата мен жылдамдықтың байланысы формуласы.
Жаңа сабақта: Табиғаттағы және техникадағы жылдамдықтар деген тақырыптың аты сендерге не туралы айтады? Табиғаттағы ең үлкен жылдамдық ненің жылдамдығы, техникада ең жылдам қозғалатын не нәрсе? Осы сұрақтардың төңірегінде ойланып көрелік.
Табиғаттағы ең үлкен жылдамдық ол - жарық жылдамдығы, оның сан мәні с=3*108м/с; Дыбыстың ауадағы жылдамдығы υ=340м/с; υ =8*103км/с зымыранға берілетін бірінші ғарыштық жылдамдық; υ=120км/сағ гепардтың жылдамдығы, ол небәрі бір минут шамасы осы жылдамдықпен жүгіре алады. Дыбыс жылдамдығынан жоғары жылдамдықпен ұшатын ұшақтардың жылдамдығы υ=1200-1500км/сағ дейін болады.
Тағы басқа қандай жылдамдықтар туралы білесіңдер, өз сөздеріңмен айтыңдар. Бекіту сұрақтарын қою, сабақты қорытындылау, үйге тапсырма беру
Тақырыбы: Табиғатта және техникада кездесетін жылдамдықтар. Мақсаты: Табиғатта және техникада кездесетін жылдамдықтардың түрлерін білу Міндеттері: жылдамдық туралы білімдерін жетілдіру, салыстыру, оның табиғат пен техникада орын алуы туралы білімдерін дамыту Типі: білімдерін кешенді қолдану Көрнекілік: презентация
Барысы: Ұйымдастыру, өткен материалды еске түсіру, жаңа тақырыпты өту, бекіту, қорытындылау, үйге тапсырма беру
Еске түсіру сұрақтары: , 4.жылдамдық, анықтамасы мен анықтамаға сәйкес өрнегі, жылдамдықтың формуласының геометриялық мағынасы.жылдамдықтың графигі 5.бірқалыпты қозғалыс, шарты, ондағы жолдың формуласы, 6.жолдың формуласының геометриялық мағынасы, 7. координаттың теңдеуі, координаттың уақытқа тәуелділік графигі. 8. Бірқалыпсыз қозғалыс, оның орташа жылдамдығы. 9. Дене уақыттың 1- жартысын, уақыттың 2- жартысын деген есепте орташа жылдамдықты табудың формуласы. 10. Дене жолдың 1- жартысын, жолдың 2- жартысын деген есепте орташа жылдамдықты табу формуласы. 11. Координата мен жылдамдықтың байланысы формуласы.
Жаңа сабақта: Табиғаттағы және техникадағы жылдамдықтар деген тақырыптың аты сендерге не туралы айтады? Табиғаттағы ең үлкен жылдамдық ненің жылдамдығы, техникада ең жылдам қозғалатын не нәрсе? Осы сұрақтардың төңірегінде ойланып көрелік.
Табиғаттағы ең үлкен жылдамдық ол - жарық жылдамдығы, оның сан мәні с=3*108м/с; Дыбыстың ауадағы жылдамдығы υ=340м/с; υ =8*103км/с зымыранға берілетін бірінші ғарыштық жылдамдық; υ=120км/сағ гепардтың жылдамдығы, ол небәрі бір минут шамасы осы жылдамдықпен жүгіре алады. Дыбыс жылдамдығынан жоғары жылдамдықпен ұшатын ұшақтардың жылдамдығы υ=1200-1500км/сағ дейін болады.
Тағы басқа қандай жылдамдықтар туралы білесіңдер, өз сөздеріңмен айтыңдар. Бекіту сұрақтарын қою, сабақты қорытындылау, үйге тапсырма беру